Razlika između inačica stranice Lionhead Studios

Izvor: Vidipedija
Skoči na: orijentacija, traži
 
(Nisu prikazane 3 međuinačice jednog suradnika)
Redak 3: Redak 3:
 
[[Slika:lionhead.jpg|right|300px|thumb|Lionhead Studios logo]]
 
[[Slika:lionhead.jpg|right|300px|thumb|Lionhead Studios logo]]
  
Lionhead Studios je britanski proizvođač kompjutorskih igara, pod vodstvom industrijskog veterana Petera Molyneuxa, osnovan 1997.
+
Lionhead Studios je britanski proizvođač [[Videoigre | kompjutorskih igara]], pod vodstvom industrijskog veterana [[Peter Molyneux |Petera Molyneuxa]], osnovan 1997.
Započeta je kao rezultat prekida suradnje Molyneuxa i njegove firme Bullfrog, a nazvana je prema pokojnom hrčku drugog suosnivača, Marka Webleya.
+
Započeta je kao rezultat prekida suradnje Molyneuxa i njegove firme [[Bullfrog Productions]], a nazvana je prema pokojnom hrčku drugog suosnivača, Marka Webleya.
 
U trogodišnjem periodu Lonhead je uspostavio vlastite satelitske proizvođače – Big Blue Box Studios (proizvođač igre Fable), Intrepid games (proizvođač igre B.C., kasnije prekinutog projekta) i Black & White Studios (koji je preuzeo odgovornost za buduće nastavke Black & White naslova). Sam Lionhead radio je na tri igre: Fable, Black & White 2 i The Movies. Takav „satelitski“ sistem prestaje funkcionirati sredinom 2004, osim što je Big Blue Box integriran u glavnu kompaniju.
 
U trogodišnjem periodu Lonhead je uspostavio vlastite satelitske proizvođače – Big Blue Box Studios (proizvođač igre Fable), Intrepid games (proizvođač igre B.C., kasnije prekinutog projekta) i Black & White Studios (koji je preuzeo odgovornost za buduće nastavke Black & White naslova). Sam Lionhead radio je na tri igre: Fable, Black & White 2 i The Movies. Takav „satelitski“ sistem prestaje funkcionirati sredinom 2004, osim što je Big Blue Box integriran u glavnu kompaniju.
 
 
Lionheah je održao status privatne kompanije sve do listopada 2004, kada je konzorcij investitora uložio značajnu količinu resuarasa u nju. U to vrijeme ona se već nalazila u tijesnoj financijskoj situaciji, koja je bila rezultat preambicioznih projekata (B&W2, Fable i otkazanog B.C.)
+
Lionhead je održao status privatne kompanije sve do listopada 2004, kada je konzorcij investitora uložio značajnu količinu resuarasa u nju. U to vrijeme ona se već nalazila u tijesnoj financijskoj situaciji, koja je bila rezultat preambicioznih projekata (B&W2, Fable i otkazanog B.C.)
'''
+
 
IGRE'''
+
 
 +
== Igre ==
 +
 
  
 
Prva igra koju je studio proizveo bila je Black & White, s elementima razvijanja umjetnog života, strategije i tučnjave, kojim je igrač upravljao iz božanske perspektive. Izdao ju je [[Electronic Arts]] 2001. Uslijedilo je proširenje nazvano Creature Isle, a zatim i ponešto kontroverzni, iako popularan,  Fable (2004). Uslijedili su Black & White 2 (2005) , The Movies (2006) i unaprijeđena verzija Fable: The Lost Chapters (2005). Ovi naslovi nisu ostvarili visoke prodane rezultate, što je rezultiralo pregovorima o prodaji kompanije.
 
Prva igra koju je studio proizveo bila je Black & White, s elementima razvijanja umjetnog života, strategije i tučnjave, kojim je igrač upravljao iz božanske perspektive. Izdao ju je [[Electronic Arts]] 2001. Uslijedilo je proširenje nazvano Creature Isle, a zatim i ponešto kontroverzni, iako popularan,  Fable (2004). Uslijedili su Black & White 2 (2005) , The Movies (2006) i unaprijeđena verzija Fable: The Lost Chapters (2005). Ovi naslovi nisu ostvarili visoke prodane rezultate, što je rezultiralo pregovorima o prodaji kompanije.
 
U travnju 2006. Microsoft kupuje Lionhead, signalizirajući kraj frimine nezavisnosti i fokusiranja na proizvodnju naslova na Microsoftove igraće platforme.
 
U travnju 2006. Microsoft kupuje Lionhead, signalizirajući kraj frimine nezavisnosti i fokusiranja na proizvodnju naslova na Microsoftove igraće platforme.
  
'''Proizvedene igre do danas:'''
 
  
- Black & White (2001)
+
== Proizvedene igre do danas ==
- Fable (2004)
+
 
- Fable: The Lost Chapters (2005)
+
 
- Black & White 2 (2005)
+
*[[Black & White]] (2001)
- B&W 2: Battle of the Gods (2006)
+
*[[Fable]] (2004)
- The Movies: Stunts & Effects (2006)
+
*[[Fable: The Lost Chapters]] (2005)
 +
*[[Black & White 2]] (2005)
 +
*[[Black & White 2: Battle of the Gods]] (2006)
 +
*[[The Movies: Stunts & Effects]] (2006)
  
  
[[kategorija:Računarstvo]]
+
[[Kategorija:Tvrtke]]
[[Kategorija:Softver]]
+
 
[[Kategorija:Igre]]
 
[[Kategorija:Igre]]

Trenutačna izmjena od 14:07, 20. veljače 2008.

LIONHEAD

Lionhead Studios logo

Lionhead Studios je britanski proizvođač kompjutorskih igara, pod vodstvom industrijskog veterana Petera Molyneuxa, osnovan 1997. Započeta je kao rezultat prekida suradnje Molyneuxa i njegove firme Bullfrog Productions, a nazvana je prema pokojnom hrčku drugog suosnivača, Marka Webleya. U trogodišnjem periodu Lonhead je uspostavio vlastite satelitske proizvođače – Big Blue Box Studios (proizvođač igre Fable), Intrepid games (proizvođač igre B.C., kasnije prekinutog projekta) i Black & White Studios (koji je preuzeo odgovornost za buduće nastavke Black & White naslova). Sam Lionhead radio je na tri igre: Fable, Black & White 2 i The Movies. Takav „satelitski“ sistem prestaje funkcionirati sredinom 2004, osim što je Big Blue Box integriran u glavnu kompaniju.

Lionhead je održao status privatne kompanije sve do listopada 2004, kada je konzorcij investitora uložio značajnu količinu resuarasa u nju. U to vrijeme ona se već nalazila u tijesnoj financijskoj situaciji, koja je bila rezultat preambicioznih projekata (B&W2, Fable i otkazanog B.C.)


Igre

Prva igra koju je studio proizveo bila je Black & White, s elementima razvijanja umjetnog života, strategije i tučnjave, kojim je igrač upravljao iz božanske perspektive. Izdao ju je Electronic Arts 2001. Uslijedilo je proširenje nazvano Creature Isle, a zatim i ponešto kontroverzni, iako popularan, Fable (2004). Uslijedili su Black & White 2 (2005) , The Movies (2006) i unaprijeđena verzija Fable: The Lost Chapters (2005). Ovi naslovi nisu ostvarili visoke prodane rezultate, što je rezultiralo pregovorima o prodaji kompanije. U travnju 2006. Microsoft kupuje Lionhead, signalizirajući kraj frimine nezavisnosti i fokusiranja na proizvodnju naslova na Microsoftove igraće platforme.


Proizvedene igre do danas