Programiranje igara za iOS

Izvor: Vidipedija
Skoči na: orijentacija, traži
Programiranje igara za iOS
Omot PIIOS.jpg
Autor Patrick Alessi
Nakladnik knjizara.hr
Broj Stranica 424
Jezik hrvatski
Godina izdanja 2012
ISBN 978-953-95207-36-1
Više informacija knjizara.hr

Želite započeti s razvojem igara za iPhone i iPad, ali ne znate programirati za iOS? Ova knjiga pružit će vam polaznu točku. Bez obzira na to imate li iskustva s programiranjem ili nemate, ovaj iOS priručnik pomoći će vam da naučite sve o tehnologijama koje će vam biti potrebne da počnete programirati igre za iOS. Knjiga počinje izlaganje s alatima za rad – Xcode i Interface Builder – a nastavlja se lekcijama o programskim jezicima C i Objective-C na kojima se pišu aplikacije za iOS. Nakon toga upoznat ćete kostur Cocoa Foundation i arhitekturu model-prikaz-kontroler. Nakon što svladate osnove, prijeći ćete na biblioteke za dodavanje grafike, animacije i zvuka u igru, upravljanje korisničkim sučeljem i implementiranje funkcionalnosti koja omogućava povezivanje uređaja u mrežu i sudjelovanje više igrača. Razvoj igara trebao bi biti zabavan koliko i samo igranje, pa ćete na kraju gotovo svake lekcije dobiti potpunu igru koju možete igrati. Svaka igra se gradi od niza jednostavnih dijelova čiju je strukturu lako razumjeti. Autor objašnjava svaki red koda koji napišete pa ćete uvijek znati što radite i zašto to radite. Ova knjiga za iOS pomoći će vam da kroz primjere naučite kako se razvijaju igre za iOS, upoznate detalje ključnih biblioteka za razvoj igara za iOS, naučite kako dodati grafiku, animaciju, zvukove te obraditi interakciju s korisnikom, vidite kako možete koristiti Appleove kosture za jednostavniji rad, otkrijete učinkovite načine za uklanjanje pogrešaka iz koda i njegovo testiranje.

Sadržaj knjige

  • Predgovor
  • Lekcija 1: Igre na sustavu iOS!
  • Lekcija 2: Razvojno okruženje Xcode
  • Lekcija 3: Programski jezik C
  • Lekcija 4: Programski jezik Objective-C
  • Lekcija 5: Cocoa Foundation
  • Lekcija 6: Crtanje pomoću kostura UIKit i Core Graphics
  • Lekcija 7: Odgovaranje na interakciju s korisnicima
  • Lekcija 8: Animiranje grafike
  • Lekcija 9: Dodavanje zvukova pomoću iOS API-ja za zvuk
  • Lekcija 10: Razvoj mrežne igre pomoću kostura Game Kit
  • Dodatak: Rješenja vježbi
  • Kazalo

O autoru

Patrick Alessi razvijao je aplikacije za rad s podacima za klijente u rasponu od malih poduzeća do zrakoplovstva SAD. Napisao je nekoliko aplikacija objavljenih u trgovini iTunes store te knjigu Professional iPhone and iPad Database Application Programming. Razvijao je i različite sustave za rad u realnom vremenu, stolne aplikacije za obradu grafike i igre. Trenutno je fokusiran na razvoj povezanih aplikacija i igara za mobilne uređaje kao što su iPhone i iPad.

Vanjske poveznice