Flash Professional 8 praktični priručnik

Izvor: Vidipedija
Skoči na: orijentacija, traži
Flash Professional 8: praktični priručnik
Flash pro 8 prakticni prirucnik.jpg
Autor James Gonzalez
Nakladnik knjizara.hr
Broj Stranica 640
Jezik hrvatski
Godina izdanja 2006
ISBN 953-95207-8-9
Više informacija knjizara.hr

Ako volite učiti kroz rad, klasični priručnici su vam dosadni i izazivaju u vama žudnju za primjerima iz stvarnog svijeta, želite dobru obuku, koja pruža više nego teorija i referentni materijali, onda je ovo prava knjiga za vas.

Ovaj praktični priručnik, zajedno sa savjetima iskusnih stručnjaka i detaljnim ilustracijama, naučit će vas najnovijim tehnikama za izradu Flash animacija i interaktivnih datoteka. Korisnici inačica Flash Basic 8 i Flash Professional 8 naučit će kako koristiti glavne značajke ovog moćnog programa za izradu vektorskih animacija. Uvozit ćete rastersku grafiku, zvuk i video kako biste Flash projekte učinili atraktivnijim. Dodat ćete im i dozu interaktivnosti i dinamike koristeći ActionScript, komponente i metode. Pored svega toga, naučit ćete kako koristiti nove značajke u Flashu Professional 8, uključujući crtanje objekata, filtre, režime stapanja, FlashType, režim ScriptAssist i mnoge druge. Popraćena CD-om sa datotekema za vježbu, ova knjiga će vam sigurno pomoći da za kratko vrijeme svladate sve bitne detalje izrade Flash animacija.

100 vježbi korak po korak

  • Crtanje, boje i gradijenti
  • Animiranje pokreta i oblika
  • Simboli i instance
  • Filtri i načini stapanja
  • Bitmape
  • Tekst (statički, dinamički i upisani)
  • Filmski isječci
  • ActionScript
  • Zvučni i videozapisi
  • Objavljivanje i izvoženje
  • Integracija sa programima Fireworks, Dreamweaver i Photoshop
  • I još mnogo toga!

Sadržaj knjige

  • Poglavlje 1: Početak
  • Poglavlje 2: Razumijevanje sučelja
  • Poglavlje 3: Upotreba alata za crtanje i bojanje
  • Poglavlje 4: Osnove animacija
  • Poglavlje 5: Izrada međusličica oblika
  • Poglavlje 6: Simboli i instance
  • Poglavlje 7: Filtri i načini stapanja
  • Poglavlje 8: Izrada međusličica pokreta i efekti vremenske vrpce
  • Poglavlje 9: Rad s bitmapama
  • Poglavlje 10: Gumbi
  • Poglavlje 11: Filmski isječci
  • Poglavlje 12: ActionScript i metode
  • Poglavlje 13: Rad s tekstom
  • Poglavlje 14: Zvuk
  • Poglavlje 15: Komponente i obrasci
  • Poglavlje 16: Video
  • Poglavlje 17: Objavljivanje i izvoženje
  • Poglavlje 18: Sastavljanje u cjelinu
  • Poglavlje 19: Integracija
  • Dodatak A: Tehnička podrška i odgovori na često postavljana pitanja
  • Dodatak B: Resursi za Flash Professional 8

O Autoru

James Gonzalez je profesor računalnih aplikacija i digitalnih komunikacija na College of Marin u okolici San Francisca u Kaliforniji gdje drži tečajeve o dizajniranju interaktivnih medija, eLearningu i Web tehnologijama. Trenutačno se bavi primjenom digitalnih medija u mrežnom obrazovnom okruženju. Ima više od 16 godina iskustva u područjima dizajna, razvoja, implementacije i evaluacije obrazovnih programa. Diljem SAD-a vodio je tečajeve o upotrebi multimedijalnog softvera i njegovoj primjeni u obrazovnom sustavu te je objavio brojne radove na tu temu. Kada ne predaje ili piše, pruža konzultantske ili tehničke usluge za primjenu multimedijalnih i telekomunikacijskih tehnologija u obrazovanju.

Vanjske poveznice